InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 17.07.2019 || Valamar isplaćuje posebnu nagradu zaposlenicima za uspješnu sezonu  |  Ljeto za vinoljupce – besplatne vinske radionice  |  Vinarija Štampar autohtonom sortom Pušipel promiče terroir Međimurja i sjeverne Hrvatske  |  Istria Gourmet Festival u slavljeničkom ruhu  |  Dašak Hvara uz Tomić Opolo Nobile 2018 i melodije klapske pjesme   |  Dani otvorenih butelja – Zlatni vinari Zagrebačke županije 04. 07. 2019.  |  Otvoreni Pelati u samom centru Zagreba  |  Vinski razgovori uz Dalmacijavino   |  21-22.09.2019 – održati će se Trieste Coffe Experts  |  Valamar kreće u izgradnju najvećeg ljetovališta u Hrvatskoj  |  Vino uz žlicu u restoranu Miki's  |  Otvoren G.E.T. Fest - festival vinskog turizma  |   Syrah Miraz Feravina ponovo šampion Bonavite  |  Valamar otvorio dva nova ljetovališta s pet zvjezdica  |  Vinski razgovori uz Franju Kolarića   |  Po drugi puta u Hrvatskoj proslavljen Svjetski dan krastavaca  |  Uspješno predstavljena kvarnerska pjenušava vina u Zagrebu  |  Veliki uspjeh Stocka na prestižnom ocjenjivanju alkoholnih pića „World Dinks Awards“  |  Valamarovi hoteli ponovno dobitnici najprestižnije turističke nagrade na svijetu   |  Sva raskoš Zlatne doline predstavljena na danima graševine u Kutjevu  |   ||
   

Hrvatska: Drama s kavom u Drami

18.03.2019
Stihovi su glas duše, osvajaju mnoga srca, uz njih se rađaju ljubavi i dijeli sreća. Mirisna kava, dodir pera i zagrljaj inspiracije nit su vodilja ovogodišnje Julius Meinl globalne kampanje: "Platite kavu stihom", koja svake godine 21.3, na Međunarodni dan poezije nadahnjuje tisuće ljudi diljem svijeta na pisanje stihova.
 
 
 
Po svoju dozu inspiracije svratili su predstavnici medija, no i nekoliko umjetnika kao što su Hrvoje Klobučar, Goran Grgić i Iva Visković i podijelili svoje nadahnuće u zagrebačkom Drama Baru. Onima kojima je ponestalo inspiracije pomogla je mlada umjetnica Deniss Grgić, a zajedno su napisali pjesmu kojom je i najavljena ovogodišnja kampanja. Julius Meinl već šestu godinu poziva sve ljubitelje kave da zagrle svoju inspiraciju i ispišu na papir svoj stih te njime plate kavu ili čaj. Kampanja se provodi u više od 40 zemalja svijeta, a u Hrvatskoj ljubitelji kave mogu svratiti 21. ožujka u jedan od 150 Julius Meinl partnerskih ugostiteljskih objekata i u njima zamijeniti svoje stihove omiljenim napitkom.   Popis lokacija koje se uključuju u kampanju može se pogledati na web stranici.
 
Često surađujemo s umjetnicima, jer naša kava nije samo kofeinski napitak, već je stoljećima izvor nadahnuća mnogim pjesnicima, umjetnicima, no i svima ostalima, koji otkrivaju pjesmu svoje duše. Umjetnost se već 157 godina suptilno provlači kroz dizajn naših šalica, logotipa i pakiranja. Ponosni smo da je tradiciju kulture bečke kavane, čiji smo ambasadori, 2012. godine zaštitio UNESCO kao nematerijalnu baštinu”, naglasio je  Luigi Simonetta, predsjednik Uprave Julius Meinl Hrvatska. Predstavio je i novi  proizvod - Classic Collection Orient Express mješavinu. Stručnjaci tvrtke Julius Meinl osmislili su tu kavu posebno za Hrvatsku. To je ujedno i prvi put da se kreira lokalni proizvod za jedno tržište.



Nazad
 
 
 
 
back to top