InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 24.04.2019 || Vinski razgovori uz vinariju Hilić   |  Nova destinacija za snimanje pojedinih scena filmskog hita “The Hitman’s Wife’s Bodyguard”  |  Jagermeister predstavio Taste Remastered  |  Drugi Sweet Wine&Walk oduševio šetače  |  Grif Rauchbier novo osvježenje iz Grif mikropivovare  |  Okusite život na francuski način uz 1664 Blanc  |  Tomić Opolo Nobile 2018. kao najava proljetne sezone  |  Konferencija o golf turizmu pod nazivom „Aktualnosti u razvoju golf ponude u Hrvatskoj” održat će se  |  Slovenci s 5 zvjezdica "napali" Zagreb  |  Vinski razgovori uz vinariju Krolo   |  Homebrewing druženje u Pivani  |  U Rovinju počinje gourmet event posvećen autohtonim istarskim delicijama  |  Ususret dvadesetoj manifestaciji Urbanovo   |  Korta Katarina predstavila svoja nova vrhunska vina   |  Sedmi Weekend Bike & Gourmet Tour jedinstven je spoj biciklizma i dobre hrane  |   Sultan drinks uskoro na Oriental PARTYju by Beleza  |  Spreman je drugi Sweet Wine & Walk   |  Ledo Kuhaona u City Centru One East   |  David Skoko u društvu poznatih chefova i ove godine kuha za posjetitelje Oliveto i Half 8 restorana  |  Hotel Esplanade Zagreb okrunjen je titulom za najbolji Povijesni hotel godine   |   ||
   

Hrvatska/Njemačka: HGK predstavila vina najuglednijim ugostiteljima Berlina

21.01.2019
S ciljem brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje HGK je organizirala promotivnu večeru u berlinskom restoranu Oxymoron, u kojemu su sinoć prezentirana vina okupljena pod brendom Vina Croatia – vina mosaica. Pod vodstvom Suda Zlatića svoja najbolja vina sinoć su predstavile vinarije – Badel 1862, Belje, Dalmacija vino, PZ Vrbnik i Kutjevo.

 

''Brendiranjem hrvatske kao vinske zemlje dajemo vjetar u leđa izvozu vina i zato ustrajemo na vinskim promocijama. S Nijemcima je lako, oni su naši vjerni posjetitelji tijekom turističke sezone stoga imaju priliku ne samo probati naša vina već vezati uz njih i uspomene'' rekao je predsjednik HGK Luka Burilović. 
Činjenicu da su naša vina sve prepoznatljivija u Njemačkoj potkrepljuju i brojke.  U 2017. godini smo izvezli 786 tona u vrijednosti od preko 2 milijuna eura, a već u prvih devet mjeseci 2018. smo premašili izvoz od 700 tona i dosegli 1,9 milijuna eura vrijednosti.  

''Smatram da su autohtone sorte poput terana, pošipa ili debita ključan faktor za internacionalno pozicioniranje. Prednost su i prihvatljive cijene. No konzumente treba osvijestiti, više ih educirati upravo ovakvim eventima'' rekao je Suad Zlatić, te dodao kako je poželjno i prilagodit se tržištu. ''Iz iskustva mogu da ako stranac ne može pročitati č, ž ili š, on neće naruči to vino'', kaže Zlatić.

Osnovna je ideja ovakve promocije izravan kontakt vinarija s kupcima, distributerima i vlasnicima restorana, te razmjena informacija o ponudi i potražnji. 

''U Njemačku smo krenuli izvoziti tek krajem prošle godine, do sada se, zbog reorganizacije nismo stigli fokusirati toliko na izvoz, tako da su se ova promotivna večera kao i Zeleni tjedan poklopili sa našom odlukom da se sastanemo sa starim distributerima i pokušamo dogovoriti poslove s novima'' rekaoa Luka Zadro predsjednik uprave Dalmacijavina. 
'' Kada smo preuzeli Dalmacijavino 2016. ostali smo iznenađeni koliki je izvoz bio u Njemačku nekada. Time smo se vodili kod osmišljavanja izvozne strategije, podsjetiti stare kupce na naše proizvode. No, uz prednost što u Njemačkoj postoje kupcima koji nas poznaju naslijedili smo i teret dugova koja je ostavila tvrtka dok je bila pod državnim vlasništvom, pa će biti dosta izazovno povratiti povjerenje distributera i kupaca'' rekao Luka.

A Nijemcima je, iako je zbog ograničene proizvodnje nema previše u izvozu, vrlo dobro poznata Vrbnička žlahtina.  ''Na ukupan izvoz otpada nam tek 10 posto, ali ovdje smo zbog promocije. Hrvatska nije više anonimna zemlja, poznati smo u sportu, turizmu pa zašto ne bi bili i po vinima'' kaže Marinko Vladić, direktor PZ Vrbnika. 



Nazad
 
 
 
 
back to top