InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 24.04.2019 || Vinski razgovori uz vinariju Hilić   |  Nova destinacija za snimanje pojedinih scena filmskog hita “The Hitman’s Wife’s Bodyguard”  |  Jagermeister predstavio Taste Remastered  |  Drugi Sweet Wine&Walk oduševio šetače  |  Grif Rauchbier novo osvježenje iz Grif mikropivovare  |  Okusite život na francuski način uz 1664 Blanc  |  Tomić Opolo Nobile 2018. kao najava proljetne sezone  |  Konferencija o golf turizmu pod nazivom „Aktualnosti u razvoju golf ponude u Hrvatskoj” održat će se  |  Slovenci s 5 zvjezdica "napali" Zagreb  |  Vinski razgovori uz vinariju Krolo   |  Homebrewing druženje u Pivani  |  U Rovinju počinje gourmet event posvećen autohtonim istarskim delicijama  |  Ususret dvadesetoj manifestaciji Urbanovo   |  Korta Katarina predstavila svoja nova vrhunska vina   |  Sedmi Weekend Bike & Gourmet Tour jedinstven je spoj biciklizma i dobre hrane  |   Sultan drinks uskoro na Oriental PARTYju by Beleza  |  Spreman je drugi Sweet Wine & Walk   |  Ledo Kuhaona u City Centru One East   |  David Skoko u društvu poznatih chefova i ove godine kuha za posjetitelje Oliveto i Half 8 restorana  |  Hotel Esplanade Zagreb okrunjen je titulom za najbolji Povijesni hotel godine   |   ||
   

Hrvatska: Hotelska grupacija Falkensteiner jača poziciju brenda

01.02.2019
Falkensteiner Hotels & Residences iznova se pozicioniraju, a cilj im je postati vodeća hotelska grupacija u srednjoj i južnoj Europi.  Zbog toga potkraj siječnja 2019. prodaju City Hotel u bečkoj četvrti Margareten.
 
 

Već je 2018. Falkensteiner započeo proces sveobuhvatnog, strateškog repozicioniranja brenda ne bi li nastavio graditi svoju poziciju vodeće obiteljske grupacije hotela za odmor u srednjoj Europi. Osnovu repozicioniranja čini u prvom redu obećanje gostima: za svaku životnu fazu nude hotel za idealne trenutke odmora. 
 
Ponuda hotelske grupacije Falkensteiner obuhvaća ukupno 26 hotela i tri apartmanska naselja u kategoriji četiri i pet zvjezdica u sedam europskih zemalja. Pod brendom Falkensteiner Hotels & Residences ova hotelska grupacija nudi 4.700 soba i više od 1,7 milijuna noćenja te ostvaruje promet od 180 milijuna eura. 
 
„Novi proces brendiranja omogućuje nam preraspodjelu hotela prema četirima vrstama motivacija za odmor – „aktivnost", „užitak", „zabava" i „opuštanje". Jasno pozicioniranje gostu olakšava potragu za prikladnim hotelom koji će odgovarati njegovim željama i očekivanjima," vjeruje Erich Falkensteiner, član društva i osnivač.
 
Da bi ispunili ovo obećanje, svoju će ponudu i usluge još više prilagoditi potrebama gostiju, ali će isto tako sve buduće poslovne procese jače usredotočiti na interakciju s današnjim i budućim gostima. Hotelijerstvo u segmentu odmora treba inovativna rješenja. Nova marketinška i razvojna strategija hotelijerstva u segmentu odmora razlog je za prodaju hotela u bečkoj četvrti Margareten. 
 
„Imamo jasnu viziju puta za Falkensteiner Hotels & Residences u budućnosti. Cilj nam je postati vodeća hotelska grupacija u segmentu odmora u srednjoj i južnoj Europi. Već su u pripremi novi projekti – među ostalima dva ekskluzivna hotela, u Cortini d`Ampezzo u Italiji te tik u blizini Kronplatza u Južnom Tirolu, koji će dodatno učvrstiti vodeću ulogu Falkensteinera kao hotelske grupacije u segmentu putovanjai slobodnog vremena", kaže Otmar Michaeler, generalni direktor Falkensteiner Michaeler Tourism Group (FMTG). „Mi smo svestrana turistička grupacija, koja razvija i vodi hotele, ali i ustupa investitorima svoje hotelske nekretnine."



Nazad
 
 
 
 
back to top