InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 07.07.2020 || Od Michelinove preporuke do zvjezdice kvalitetnim lokalnim proizvodima   |  Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |   ||
   

Hrvatska: Najljepše razglednice Zagreba nastaju na Ljetu kod Matoša

20.08.2019
Ljeto kod Matoša, festival ljeta i dobrih vibracija na Gornjem gradu, polako se približava kraju, ali i dalje broji dovoljno dana i prilika za jedinstvene razglednice Zagreba i foto trenutaka za dijeljenje na društvenim mrežama.
 
 
 
Jer Ljeto kod Matoša osvaja posebnom atmosferom i pričom ispričanom kroz maštovitu i posebnu scenografiju koja oživljava vremena u koja bi se Zagrepčani rado vratili. Dani provedeni na savskom kupalištu, bilo u kupanju ili „ribičiji", nazdravljanje tzv. škropecima na šanku, plesnjaci na terasama pod zvijezdama… dijelovi su nekog drugog, romantičnog života, onog kojeg poznajemo iz filmova i priča naših djedova i baka. A upravo ta retro-starozagrebačka atmosfera s autentičnim rekvizitima starima i do 7 desetljeća  već drugu godinu privlači sve generacije na Gornji grad.
 
Kako bi svi posjetitelji osjetili duh starih vremena, proučili kak' su se kupali naši stari i kak' se u Zagrebu živjelo u ona, znate, 'bolja' vremena, pobrinuo se tim scenografa - kreativni dvojac Le Prase koji baš niti jedan detalj nije prepustio slučajnosti te je mjesecima prije otvaranja manifestacije marljivo skupljao i restaurirao rekvizite.  
 
Gotovo svaki kutak Matoševe šetnice predstavlja djelić sretnih vremena i odličan mamac za objektiv.  Krenete li tako od uspinjače (ili, kako je stari Zagrepčani zovu, zapinjače) prema dnu šetnice, dobrodošlicu će vam poželjeti već poznati starozagrebački drveni prozor s cvijećem, foto-point po kojemu je Ljeto kod Matoša postalo prepoznatljivo, a tijekom prošlogodišnje manifestacije i najfotografiranije mjesto u Zagrebu ljeti. Tu je i starinski bicikl, upravo onakav kakav se viđalo na zagrebačkom asfaltu i „šoderu" prije 40-i-više godina, pozornica uređena kao nekadašnja „gostionica", zatim ležaljke, suncobrani i stara drvena kabina za presvlačenje na velikom molu koje podsjeća na savsko kupalište.
 
Uređen je i kutak za popularnu ribičiju s autentičnim starinskim štapovima, kutijama i košarama s gablecom, baš kao i nekadašnji dnevni boravak prepun lončanica  – dvije retro fotelje i ormarići  s rekvizitima kao što je starinski radio i „vekerica". Djeci je posebno atraktivna velika drvena ljuljačka za dvoje kojoj ne odolijevaju ni stariji.
S posebnom su pažnjom uređeni i ugostiteljski punktovi – sedam drvenih kućica u bojama ljeta na Savi iz kojih prolaznike mame mirisi fritula, tortilja, krumpirića i ostalih ljetnih snackova. 
 
Stari šeširi, štikle, torbice, tenisice, cipele, disko role, stare šeflje i pribor za jelo, uramljene stare obiteljske fotografije, retro – oglasi, duhovite poruke na drvenim pločama,  limenke i košare prate posjetitelje na svakom koraku pa čak i kada podignu pogled. Dio rekvizita, naime, obješen je duž Matoševog dijela Strossmayerovog šetališta te zajedno sa stotinu žaruljica noću stvara poseban ugođaj i još jednu priliku za nove fotografije.
Šetnja scenografijom završava na dnu šetnice kojeg krase veliki viseći okviri  kroz koje pogled puca na najpoznatije i turistima najatraktivnije vizure Zagreba – katedralu i Kaptol.
 
To je ujedno i mjesto gdje je ovih dana najveća gužva – svi žele svoju fotografiju u okviru sa Zagrebom u pozadini. Upravo je jedna takva fotografija prošli tjedan obišla svijet zahvaljujući japanskom gostu. Yuya Matsuo, poznati bloger koji ima više od 350.000 pratitelja na društvenim mrežama, nije odolio Matoševim okvirima – njegova je Instagram fotografija u dva dana prikupila više od 6000 „lajkova" te niz pohvalnih komentara, što su prenijeli i neki naši mediji.  A to predstavlja posebno priznanje maštovitom uređenju najzagrebačkijeg ljetnog festivala.



Nazad
 
 
 
 
back to top