InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Subota, 30.05.2020 || Suradnja HTZ-a i renomiranog australskog portala Chef's Pencil  |  Otvaraju se objekti Jadrana d.d.  |  Okus ljeta u bočici- stigla je Somersby lubenica  |  Istarska priča o uspjehu i vinu  |  Bolt pokreće uslugu dostave hrane u Zagrebu - Bolt Food  |  Podrška Valamarovom programu za očuvanje radnih mjesta „Pauza, Restart“  |  Beč stimulira odlazak u restorane  |  Slovenija: Grad Ljubljana ugostiteljima smanjio najam  |  Jeste li već popili kavu u prvom virtualnom kafiću u Hrvatskoj?  |  HZJZ objavio pravila za hotelijere  |  Predlaže se vaučerska shema   |  Otvorena online vinoteka Iločkih podruma   |  Južnokorejski turistički časopis SRT uvrstio Hrvatsku i otok Rab u TOP 8 destinacija svijeta  |  Trend pada turističkih noćenja se nastavlja  |  Nautički turizam traži omogućavanje plovidbe svim plovilima i gostima  |   Zajednica pustolovnog turizma HGK traži pokretanje svih aktivnosti  |  Hotelijeri traže nastavak mjera za očuvanje radnih mjesta   |  Kongresni i poslovni turizam u velikim gubicima  |  Nova akvizicija u Badelu 1862  |  Uspješno održani prvi virtualni susreti o turizmu u Hrvatskoj   |   ||
   

Hrvatska: Novosti o golf turizmu na konferenciji o golfu u Poreču

03.06.2019
Na konferenciji su sudjelovali, direktor Istarske turističke zajednice, Denis Ivošević, gradonačelnik Poreča, Loris Peršurić, predsjednik Istarskog golf saveza, Željko Gucinski, član Uprave Plave Lagune, Damir Mendica, direktor marketinga Valamar Riviere, Ivica Vrkić, gosti predavači iz Italije i Slovenije te brojni predstavnici hrvatskih hotelskih kuća i golf projekata.  
 

Sudionici Konferencije o golf turizmu složili  su se kako Hrvatska definitivno treba golf, jer je to selektivni oblik turizma koji donosi izrazitu dodanu vrijednost i multiplikativne učinke za razvoj destinacije i omogućuje produljenje sezone, što može biti posebno važno za domaći turizam kojeg karakterizira upravo visoka sezonalnost.
 
Najjače turističke destinacije Mediterana svojim primjerima ukazuju da golf ne smije više biti tabu tema i da je vrijeme za realizaciju planova i golf igrališta zacrtanih u Strategiji o razvoju golfa u Hrvatskoj. Potvrdila su to i iskustva sudionika iz Italije koji su predstavili odličnu golf destinaciju Grado, a imali smo priliku i čuti kako se razvija golf u kontinentalnom dijelu zemlje na primjeru Riverside centra u Zagrebu.   
 
173 novih igrališta izgrađeno je u 26 zemalja Europi. Hrvatska je na početku razvoja ovoga sporta te je iznimka u mediteranskom konkurentskom krugu. Zbog malog broja igrališta (6 golf igrališta, 4 golf centra i 7 vježbališta) i njihove prostorne raspršenosti, postojeća ponuda golfa nedovoljno je atraktivna i Hrvatska danas još nije golf destinacija, iako nam je to cilj postati. U Hrvatskoj se planira izgraditi više  visokokvalitetnih golf igrališta u sljedećih 10 – 15 godina, nadajmo se da će se to dogoditi što prije, a današnje okupljanje i rasprave imaju za cilj doprinijeti afirmaciji golfa u Hrvatskoj, donijeti novitete u domaćoj regulativi i najnovije informacije o aktualnim golf projektima, ponuditi atraktivan benchmarking s regijom.

Pokrovitelji Konferencije su Ministarstvo turizma RH, Središnji državni ured za sport, Hrvatska gospodarska komora, Udruga gradova, Grad Poreč, Općina Funtana a partneri su Plava Laguna, Istarska turistička zajednica, TZ Poreč, Fakultet ekonomije i turizma Mijo Mirković, AB, Prochaska, Institut za turizam te Hrvatski golf savez. 

Golf turizam jedan je od najkonkurentnijih i najprofitabilnijih oblika turizma u svijetu. Kao jedan od najstarijih sportova, golf je danas globalno popularan s procijenjenih oko 60 milijuna registriranih igrača i 32.000 igrališta u svijetu. Golf igrališta su sastavni dio turističke ponude i stvaraju dodanu vrijednost i atraktivnost destinacije, svih razvijenih zemalja, a nerijetko i onih koje su međunarodni turizam u većoj mjeri počele razvijati tek nedavno, kao što su, primjerice, Turska i Bugarska. 


Jedna od karakteristika golf turista je da u prosjeku imaju veću kupovnu moć od ostalih vrsta turista, pa čak i od nautičara. Golf resorti stoga ostvaruju visoke prihode od naknada za igranje na golf terenima, od prihoda smještaja, pružanja usluga hrane i pića te drugih usluga. 
Hrvatska je vrlo pogodna za razvoj golf turizma zbog blizine emitivnih tržišta te mogućnosti cjelogodišnjeg igranja u priobalju i to moramo iskoristiti. 


Akcijski plan razvoja golf ponude izrađen je u skladu sa Strategijom razvoja hrvatskog turizma do 2020. godine. U Strategiji je golf označen kao jedan od važnijih hrvatskih turističkih proizvoda, a u Akcijskom planu su zadane smjernice kako, ovaj sada nedostatan proizvod našeg turizma, i razviti. Zašto je golf važan za naš turizma i što je to strategija održivog razvoja golfa predstavili su Dražen Slamar, organizator konferencije i dr.sc. Ernest Vlačić, voditelj Algebrinog MBA studija.


Samo neke od tema bile su, kako će razvoj golf destinacije Istarske i PGŽ županije doprinijeti turizmu Istre i Kvarnera, a projekt su predstavili  Aljoša Vitasović, Mauro Dujmović, profesori sa Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, Fakultet ekonomije i turizma.
 
Ove godine najavljene su promjene u regulativi  vezanoj uz razvoj golf projekata u Hrvatskoj, kakvo je aktualno stanje i što se predviđa za sljedeće korake razvoja, govorilo se  na primjeru javnog golf igrališta u Poreču.  Na panelu su sudjelovali Loris Peršurić, gradonačelnik Poreča, Branko Domac, Voditelj golf projekta, Jadranka hoteli, Damir Mendica, član Uprave Plave lagune,Ivica Vrkić, direktor marketinga Valamar Riviere, a moderator panela bio je g. Dražen Slamar, direktor D.S. Golf, vodeće hrvatske tvrtke na području golfa.
 
Predstavljeni  su primjeri dobre prakse , Adriatic Crveni Vrh i Grado Italija.  Imali smo priliku slušati o razvoju golf klastera u Europi i svijetu u panelu kojem su djelovali Željko Kucunski, predsjedink istarskog golf saveza, Bogdan Palovšnik,manager igrališta Riverside ,Marko Prekić direktor golf Centra Grado, Italija, koji je vodila Ivana Kolar konzultantica u turizmu.



Nazad
 
 
 
 
back to top