InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 19.06.2019 || Valamar otvorio dva nova ljetovališta s pet zvjezdica  |  Vinski razgovori uz Franju Kolarića   |  Po drugi puta u Hrvatskoj proslavljen Svjetski dan krastavaca  |  Uspješno predstavljena kvarnerska pjenušava vina u Zagrebu  |  Veliki uspjeh Stocka na prestižnom ocjenjivanju alkoholnih pića „World Dinks Awards“  |  Valamarovi hoteli ponovno dobitnici najprestižnije turističke nagrade na svijetu   |  Sva raskoš Zlatne doline predstavljena na danima graševine u Kutjevu  |  Vina PP Orahovice osvojila dvije bronce na Decanteru 2019  |  Međimurski vinari trijumfirali na svjetskom natjecanju Decanter World Wine Awards  |  Pet zlata i tri srebra za Feravino u Svetom Ivanu Zelini  |  Pobjednici prvog regionalnog Latte Art natjecanja u Hrvatskoj  |  Na sajmu SCA World of Coffee u Berlinu razgovor o rješenjima za izazove uzgajivača kave  |  Zigante tartufi ponosno nose Superbrands znak  |  U dvorcu Kutjevo održan Simpozij o Graševini   |  Badelova vina trijumfirala na svjetskoj dodjeli nagrada IWSC 2019  |  Novosti o golf turizmu na konferenciji o golfu u Poreču  |  Hrvatska na vrhu popisa zemalja s najvećim rastom popularnosti na TripAdvisoru  |  Održani Dani Dalmatinskog pršuta i vina   |  Vinski razgovori uz Davora Zdjelarevića   |  Udruga Grk Lumbarda predstavila je svoju sortu zagrebačkim vinoljupcima  |   ||
   

Hrvatska: Proglašeni pobjednici natječaja "Vino mog zavičaja"

30.05.2019
Trgovački lanac Lidl Hrvatska i tvrtka Vinart objavili su pobjednike natječaja Vino moga zavičaja, kojem je cilj podržati domaće vinare i pružiti im priliku da svoja vina plasiraju na police Lidlovih trgovina.
 
 
 
Natječaj je izazvao veliki interes domaćih vinara, pa se tako prijavilo 40 vinarija s više od 120 vina. Šesteročlani stručni žiri je nakon trodnevnog kušanja na slijepo odabrao vina najboljeg omjera kvalitete i cijene. U kategorijama crno, bijelo i rosé redom su pobjedili: Cabernet Sauvignon 2018. Vinarije Feravino, Pinot sivi 2017. Vinarije Čobanković P.O. Ivan te Rosé 2018. Vina Belje. Ova vina naći će se na policama svih 97 Lidlovih trgovina u Hrvatskoj od 3. lipnja, po izuzetno pristupačnim cijenama.
 
Na svečanom proglašenju pobjednika natječaja „Vino moga zavičaja" u vinskom baru Bornstein, predstavnici Lidla Hrvatska i tvrtke Vinart obratili su se okupljenima i uručili nagradne statue predstavnicima pobjedničkih vinarija – članu Uprave Luki Vrgi iz Vinarije Feravino, Hrvoju Čobankoviću, enologu Vinarije Čobanković te Suzani Zovko, glavnoj enologinji Vina Belje.
 
Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska, ovom je prilikom izjavila: „Riječ je o jedinstvenom projektu u Hrvatskoj čiji je cilj afirmacija kvalitetnih domaćih vina i isticanja onih s najboljim omjerom cijene i kvalitete, onih vina koja će na koncu prodavati na policama svih Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. Ovaj projekt je nastavak Lidlove snažne podrške domaćim dobavljačima te poticanju konkurentnosti domaćih proizvođača, čiji će proizvodi na ovaj način lakše naći put do hrvatskih kupaca."
Pobjednička vina mogu se naći ekskluzivno u Lidlovim trgovinama već od 3. lipnja i to po idućim cijenama: Cabernet Sauvignon 2018. – 27,99 kuna, Pinot sivi 2017. – 37,99 kuna te Rosé 2018. – 29,99 kuna.
 
Okupljenima se obratio i predsjednik stručnog žirija natječaja te direktor tvrtke Vinart Saša Špiranec: „Želja nam je bila okupiti žiri koji pokriva 3 ključne skupine - sommeliere, enologe i vinske novinare, ali i koji uključuje muškarce i žene. Predstavnici sommeliera bili su Klaudio Jurčić i Mario Meštrović, enološku struku predstavljale su Andrea Karačić i Mirna Filipović-Grčić dok smo Ivo Kozarčanin i ja predstavljali novinarski dio.
 
Glavni kriterij izdvajanja vina tijekom kušanja na slijepo svakako je bila kvaliteta, nakon čega su se metodom najboljeg omjera cijene i kvalitete odabrala najbolja vina. S obzirom na oštru konkurenciju, izuzetno smo zadovoljni rezultatima jer su baš ona vina koja su bila na samom vrhu liste po kvaliteti imala i najbolji omjer cijene i kvalitete."
 
Podsjetimo, Lidl Hrvatska godinama podržava obiteljska gospodarstva i domaće proizvođače. Još 2013. godine Lidl je pokrenuo vlastiti brend „Okusi zavičaja", sačinjen isključivo od probranih autohtonih proizvoda. Brend se neprestano nadopunjavao novim domaćim proizvodima, a 2016. godine proširen je projektom „Okusi svoj zavičaj" u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom. Tada su Lidl i HGK pozvali domaće proizvođače voća i povrća da se prijave na natječaj, po čijem su završetku odabrani najbolji dobavljači i uvršteni u asortiman Lidla Hrvatska.
 
U želji da nastavi s podupiranjem domaće proizvodnje i u segmentu vinarstva, Lidlov projekt „Vino moga zavičaja" predstavlja svojevrsnu ekstenziju spomenutih projekata. Sam natječaj trajao je od 18.2. do 1.4.2019., a bio je otvoren za sve sve proizvođače vina sa sjedištem u Hrvatskoj koji su upisani u Vinogradarski registar.

Nazad
 
 
 
 
back to top