InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 25.11.2020 || Hvale vrijedna domaća investicija najznačajnije poduzetnice jugoistočne Europe  |  Bijeli grozd 2020.  |  Hrvatska na 4. mjestu neotkrivenih gastronomskih destinacija svijeta  |  Valamar najbolje veliko poduzeće u Hrvatskoj prema Indeksu DOP-a   |  Graševina i traminac iz Iloka, malvazija iz Buja i prošek iz Plastova   |   Valamar Diamant Hotel 4* u Poreču uveo ponudu „Work from Hotel“  |  Imamo prvu Vinsku Damu i Vinskog Gospodina hrvatske vinske scene   |   U Splitu uspješno održano sedmo izdanje Taste the Mediterraneana  |  Dodijeljene nagrade na 9. Zagreb Tourfilm festivalu  |  Ulaganje u kvalitetu, brza prilagodba i destinacijski menadžment imperativ za cjelogodišnji turizam  |  Uspješno održana konferencija Može li hrvatski turizam 365?   |  Aminess hoteli i kampovi proširili poslovanje na otok Krk  |  Valamar Riviera očuvala sva radna mjesta te očekuje ostvariti 30% lanjskog prihoda   |  Valamar nabavlja 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora  |  Predstavljeno osam vrhunskih traminaca Srijemskog vinogorja  |  „1. Novinarska berba – Brodski Stupnik“ Udahni, okusi, doživi vinograde Brodskog Stupnika!   |  WINE & BIKE TOUR ERDUT  |  Valamar uspješno stabilizirao poslovanje, očuvao radna mjesta i pokrenuo sezonu  |  Vinska Dama i vinski Gospodin hrvatske vinske scene  |  Novi meni restorana Terbotz na najljepošoj terasi Kontinentalne Hrvatske   |   ||
   

Hrvatska: Proglašeni pobjednici natječaja "Vino mog zavičaja"

30.05.2019
Trgovački lanac Lidl Hrvatska i tvrtka Vinart objavili su pobjednike natječaja Vino moga zavičaja, kojem je cilj podržati domaće vinare i pružiti im priliku da svoja vina plasiraju na police Lidlovih trgovina.
 
 
 
Natječaj je izazvao veliki interes domaćih vinara, pa se tako prijavilo 40 vinarija s više od 120 vina. Šesteročlani stručni žiri je nakon trodnevnog kušanja na slijepo odabrao vina najboljeg omjera kvalitete i cijene. U kategorijama crno, bijelo i rosé redom su pobjedili: Cabernet Sauvignon 2018. Vinarije Feravino, Pinot sivi 2017. Vinarije Čobanković P.O. Ivan te Rosé 2018. Vina Belje. Ova vina naći će se na policama svih 97 Lidlovih trgovina u Hrvatskoj od 3. lipnja, po izuzetno pristupačnim cijenama.
 
Na svečanom proglašenju pobjednika natječaja „Vino moga zavičaja" u vinskom baru Bornstein, predstavnici Lidla Hrvatska i tvrtke Vinart obratili su se okupljenima i uručili nagradne statue predstavnicima pobjedničkih vinarija – članu Uprave Luki Vrgi iz Vinarije Feravino, Hrvoju Čobankoviću, enologu Vinarije Čobanković te Suzani Zovko, glavnoj enologinji Vina Belje.
 
Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska, ovom je prilikom izjavila: „Riječ je o jedinstvenom projektu u Hrvatskoj čiji je cilj afirmacija kvalitetnih domaćih vina i isticanja onih s najboljim omjerom cijene i kvalitete, onih vina koja će na koncu prodavati na policama svih Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. Ovaj projekt je nastavak Lidlove snažne podrške domaćim dobavljačima te poticanju konkurentnosti domaćih proizvođača, čiji će proizvodi na ovaj način lakše naći put do hrvatskih kupaca."
Pobjednička vina mogu se naći ekskluzivno u Lidlovim trgovinama već od 3. lipnja i to po idućim cijenama: Cabernet Sauvignon 2018. – 27,99 kuna, Pinot sivi 2017. – 37,99 kuna te Rosé 2018. – 29,99 kuna.
 
Okupljenima se obratio i predsjednik stručnog žirija natječaja te direktor tvrtke Vinart Saša Špiranec: „Želja nam je bila okupiti žiri koji pokriva 3 ključne skupine - sommeliere, enologe i vinske novinare, ali i koji uključuje muškarce i žene. Predstavnici sommeliera bili su Klaudio Jurčić i Mario Meštrović, enološku struku predstavljale su Andrea Karačić i Mirna Filipović-Grčić dok smo Ivo Kozarčanin i ja predstavljali novinarski dio.
 
Glavni kriterij izdvajanja vina tijekom kušanja na slijepo svakako je bila kvaliteta, nakon čega su se metodom najboljeg omjera cijene i kvalitete odabrala najbolja vina. S obzirom na oštru konkurenciju, izuzetno smo zadovoljni rezultatima jer su baš ona vina koja su bila na samom vrhu liste po kvaliteti imala i najbolji omjer cijene i kvalitete."
 
Podsjetimo, Lidl Hrvatska godinama podržava obiteljska gospodarstva i domaće proizvođače. Još 2013. godine Lidl je pokrenuo vlastiti brend „Okusi zavičaja", sačinjen isključivo od probranih autohtonih proizvoda. Brend se neprestano nadopunjavao novim domaćim proizvodima, a 2016. godine proširen je projektom „Okusi svoj zavičaj" u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom. Tada su Lidl i HGK pozvali domaće proizvođače voća i povrća da se prijave na natječaj, po čijem su završetku odabrani najbolji dobavljači i uvršteni u asortiman Lidla Hrvatska.
 
U želji da nastavi s podupiranjem domaće proizvodnje i u segmentu vinarstva, Lidlov projekt „Vino moga zavičaja" predstavlja svojevrsnu ekstenziju spomenutih projekata. Sam natječaj trajao je od 18.2. do 1.4.2019., a bio je otvoren za sve sve proizvođače vina sa sjedištem u Hrvatskoj koji su upisani u Vinogradarski registar.

Nazad
 
 
 
 
back to top