InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Nedelja, 09.08.2020 || Novi meni restorana Terbotz na najljepošoj terasi Kontinentalne Hrvatske   |  Zaplovite mirnim morima u ljeto iz snova  |  Vinski razgovori uz veličanstvene tramince Iločkih podruma  |  Čaroban Rose iz Kutjeva za osvježavajuće uživanje u Ljetu  |  Od Michelinove preporuke do zvjezdice kvalitetnim lokalnim proizvodima   |  Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |   ||
   

Hrvatska: Proglašeni pobjednici natječaja "Vino mog zavičaja"

30.05.2019
Trgovački lanac Lidl Hrvatska i tvrtka Vinart objavili su pobjednike natječaja Vino moga zavičaja, kojem je cilj podržati domaće vinare i pružiti im priliku da svoja vina plasiraju na police Lidlovih trgovina.
 
 
 
Natječaj je izazvao veliki interes domaćih vinara, pa se tako prijavilo 40 vinarija s više od 120 vina. Šesteročlani stručni žiri je nakon trodnevnog kušanja na slijepo odabrao vina najboljeg omjera kvalitete i cijene. U kategorijama crno, bijelo i rosé redom su pobjedili: Cabernet Sauvignon 2018. Vinarije Feravino, Pinot sivi 2017. Vinarije Čobanković P.O. Ivan te Rosé 2018. Vina Belje. Ova vina naći će se na policama svih 97 Lidlovih trgovina u Hrvatskoj od 3. lipnja, po izuzetno pristupačnim cijenama.
 
Na svečanom proglašenju pobjednika natječaja „Vino moga zavičaja" u vinskom baru Bornstein, predstavnici Lidla Hrvatska i tvrtke Vinart obratili su se okupljenima i uručili nagradne statue predstavnicima pobjedničkih vinarija – članu Uprave Luki Vrgi iz Vinarije Feravino, Hrvoju Čobankoviću, enologu Vinarije Čobanković te Suzani Zovko, glavnoj enologinji Vina Belje.
 
Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska, ovom je prilikom izjavila: „Riječ je o jedinstvenom projektu u Hrvatskoj čiji je cilj afirmacija kvalitetnih domaćih vina i isticanja onih s najboljim omjerom cijene i kvalitete, onih vina koja će na koncu prodavati na policama svih Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. Ovaj projekt je nastavak Lidlove snažne podrške domaćim dobavljačima te poticanju konkurentnosti domaćih proizvođača, čiji će proizvodi na ovaj način lakše naći put do hrvatskih kupaca."
Pobjednička vina mogu se naći ekskluzivno u Lidlovim trgovinama već od 3. lipnja i to po idućim cijenama: Cabernet Sauvignon 2018. – 27,99 kuna, Pinot sivi 2017. – 37,99 kuna te Rosé 2018. – 29,99 kuna.
 
Okupljenima se obratio i predsjednik stručnog žirija natječaja te direktor tvrtke Vinart Saša Špiranec: „Želja nam je bila okupiti žiri koji pokriva 3 ključne skupine - sommeliere, enologe i vinske novinare, ali i koji uključuje muškarce i žene. Predstavnici sommeliera bili su Klaudio Jurčić i Mario Meštrović, enološku struku predstavljale su Andrea Karačić i Mirna Filipović-Grčić dok smo Ivo Kozarčanin i ja predstavljali novinarski dio.
 
Glavni kriterij izdvajanja vina tijekom kušanja na slijepo svakako je bila kvaliteta, nakon čega su se metodom najboljeg omjera cijene i kvalitete odabrala najbolja vina. S obzirom na oštru konkurenciju, izuzetno smo zadovoljni rezultatima jer su baš ona vina koja su bila na samom vrhu liste po kvaliteti imala i najbolji omjer cijene i kvalitete."
 
Podsjetimo, Lidl Hrvatska godinama podržava obiteljska gospodarstva i domaće proizvođače. Još 2013. godine Lidl je pokrenuo vlastiti brend „Okusi zavičaja", sačinjen isključivo od probranih autohtonih proizvoda. Brend se neprestano nadopunjavao novim domaćim proizvodima, a 2016. godine proširen je projektom „Okusi svoj zavičaj" u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom. Tada su Lidl i HGK pozvali domaće proizvođače voća i povrća da se prijave na natječaj, po čijem su završetku odabrani najbolji dobavljači i uvršteni u asortiman Lidla Hrvatska.
 
U želji da nastavi s podupiranjem domaće proizvodnje i u segmentu vinarstva, Lidlov projekt „Vino moga zavičaja" predstavlja svojevrsnu ekstenziju spomenutih projekata. Sam natječaj trajao je od 18.2. do 1.4.2019., a bio je otvoren za sve sve proizvođače vina sa sjedištem u Hrvatskoj koji su upisani u Vinogradarski registar.

Nazad
 
 
 
 
back to top