InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Utorak, 07.07.2020 || Od Michelinove preporuke do zvjezdice kvalitetnim lokalnim proizvodima   |  Vino uz žlicu u Veganšpeku  |  Održala se prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu  |  Uskoro treći Pjenušavi srijemski doručak   |  Odmor nikad bliže – nova kampanja TZ Zagrebačke županije  |  Pan Pilsner- upoznajte pivo s okusom petka  |  HGK traži produljenje potpora HZZ-a za očuvanje radnih mjesta  |  Osnovana Zajednica riječnog turizma HGK  |   HGK poziva na žurnu provedbu natječaja za pomoć vinarima  |  Hrvatski chefovi na australskoj gastro platformi Chef's Pencil  |   U preporukama za goste u samoizolaciji uvaženi prijedlozi ZOT HGK  |  Split uskoro dobiva najljepši heritage hotel  |  Valamar Riviera i dalje na poziciji najboljeg poslodavca u turizmu  |  Novi promotivni video Esplanade pruža osjećaj sigurnosti i poziva goste u Zagreb   |   Turistička aktivnost stanovništva Hrvatske u 2019.  |  Drugi virtualni susreti o turizmu okupili brojne stručnjake iz Regije i 24 zemlje svijeta  |  Vino vinarije PERAK - šampion 52. Izložbe vina kontinentalne Hrvatske  |  Meet up: SMART TOURISM 5.0  |  Trend pada turističkih noćenja   |  Socijalni partneri u turizmu dogovorili nastavak primjene Kolektivnog ugovora ugostiteljstva  |   ||
   

Regija: Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje

03.09.2019
Radenska Adriatic je na sajmu Agra predstavila svoje proizvode, koji su se, prema mišljenju stručnog žirija, uvrstili među najkvalitetnije novitete ove godine. Velika berba nagrada prvi puta uključuje i priznanja za vrhunsku kvalitetu za proizvode iz portfelja hrvatskih brendova.
 
 
 
Veliku zlatnu medalju osvojila je, naime, Inka Tonic Water, a još dvije zlatne medalje pripale su proizvodima Inka Bitter Lemon i Studena Ice Tea okusa breskve.
Na 23. međunarodnom ocjenjivanju voćnih sokova, napitaka i flaširanih voda na sajmu Agra, Radenska Adriatic je osvojila ukupno šest odličja za kvalitetu. U konkurenciji od 110 proizvoda iz Slovenije, Austrije i Hrvatske, osim velike zlatne i dvije zlatne medalje za hrvatske brendove, u Radence su otišle i dvije srebrne i jedna brončana medalja. 
 
„Ovogodišnja Agra za nas je važna prekretnica. Na ocjenjivanju smo prvi put nastupili s kombiniranim asortimanom proizvoda naših hrvatskih i slovenskih marki, što dokazuje da smo udruženim naporima u Radenskoj Adriatic još inovativniji", kaže Marián Šefčovič, direktor Radenske. 
 
Šefčovič je dodao kako ih priznanja motiviraju da još intenzivnije tragaju za novim načinima stvaranja ugodnih trenutaka za potrošače povezivanjem i traženjem sinergije unutar
 
Radenske Adriatic. Da su na dobrom putu potvrđuju i poslovni rezultati koji su u prvoj polovici ove godine pokazali  rast prodaje u regiji u 7,2 %.



Nazad
 
 
 
 
back to top