InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 20.09.2019 || Imperial Riviera zajedno s AZ mirovinskim fondovima i Valamarom kreće u novi ciklus razvoja i inve  |  Najava: MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365? KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |  Trieste Coffee Experts 2019 - Streaming veza  |  Jägermeister najnovijom ekstenzijom pokazao svoj Scharf karakter  |  Grif Session IPA novo osvježenje iz Grif mikropivovare  |  Vinski razgovori uz vina Fuhtar   |  Najbolje od Srijema i Slavonije za sudionike Dana hrvatskog turizma  |  U najprestižnijem svjetskom izboru Zadar Cruise Port proglašen Lukom godine 2019.  |  Prvo izdanje 'Goložece di Orsera'  |   Dva Zlata s elitnih vinskih scena dodijeljena vinima Iločkih podruma!   |  Valamar osigurao slobodan dan svim roditeljima prvašića  |  METRO poziva startupove da se prijave na program METRO Xcel  |  Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje  |  Projekt G.E.T. STARS počeo je dodjelom oznaka za šest moslavačkih vinarija.  |  Kvalitetnije brendiranje domaćih vina lijek protiv jeftinog uvoza  |  Tko u Europi najviše uživa u svježe mljevenoj kavi?  |  Krauthaker Zelenac Kutjevo Rosenberg 2018 – za sve one koji traže nešto novo u sljubljivanju hrane i  |  MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365?: KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |   Bolt Food od danas dostupan u Tallinnu  |  Najljepše razglednice Zagreba nastaju na Ljetu kod Matoša  |   ||
   

Hrvatska: Trs je naš

07.03.2019
"Trs je naš", slogan je 3. međunarodnog eno – gastro festivala WineRi 2019. koji će se održati 8. i 9. ožujka od 13:00 do 19:00 sati u Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja Rijeka, a najavljen je konferencijom za novinare.
 
 

Na ovogodišnjem festivalu predstavit će se 67 izlagača s više od 250 etiketa vina iz Hrvatske, Makedonije, Srbije i Slovenije, dok će Primorsko – goransku županiju predstavljati 18 izlagača. Među izlagačima će biti i 6 proizvođača rakija i likera, 6 proizvođača hrane (sireva, maslinovog ulja i suhomesnatih proizvoda), 2 proizvođača ukrasa od drva i recikliranog papira, 2 proizvođača kraft pive i 1 proizvođač čokolade te 50 vinara.
 
Festival ima i humanitarni karakter te će svi izlagači donirati svoje proizvode, koje će posjetitelji moći otkupiti za simboličnih 50,00 kuna što će se donirati pazinskoj udruzi "Hoću  mogu", za rad s djecom s posebnim potrebama.

U sklopu festivala održat će se 8 stručnih radionica a predstavit će se i UNESCO-om zaštićeni Zvončari i Bakarski baškot. Radionice Vođenje ljubavi vinom, Jarbola? Belica? Ča j' to?, Rosei Istre i Kvarnera, Vino i kino, Pjenušavi Kvarner, Vinski Indiana Jones i finalna En Primeur Žlahtine, koje će  voditi  stručnjaci  Filip Savić, Tomislav Pavlešić, Darko Lugarić, Jelena Bulum, Marija Vukelić i Ivica Dobrinčić. I ove se godine u organizaciju uključila Visoka poslovna škola PAR sa studenstskom praksom, PAR inkubatorom.

Petak, 8.3. će se od 20:00 sati centralni WTF (wine tasteing festival) party održati na botelu Marina, dok će se subotu 9.3. od 20:00 sati centralni WTF (wine tasteing festival) party održati u klubu Bačva.

Festivali partneri ovogodišnjeg WineRia su Vino s okusom soli Crikvenica, Salon pjenušavih vina Zagreb, Pink day Zagreb, WineOs Osijek i Grand Tasteing Beograd. Udruge koje podržavaju festival su Udruga Žlahtina, Udruga Belica, Udruga Jarbola, Udruga WOW i Udruga AHA a od ove godine festival podržava i Hrvatski konzulat Europskog vinskog viteškog reda te će na  festivalu biti  pripadnici toga reda.

Pokrovitelji festivala su Predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović, potpredsjednik Vlade Republike Hrvatske i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić, ministar turizma Republike Hrvatske Gari Cappelli i ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat. Pokrovitelji i sponzori festivala su Primorsko – goranska županija, Osječko – baranjska županija, Požeško – slavonska županija, Grad Rijeka, Turistička zajednica Kvarnera, Turistička zajednica grada Rijeke, Turistička zajednica Grada Crikvenice, Obrtnička komora Primorsko – goranske županije i Hrvatska gospodarska komora Županijska komora Rijeka koja će na  festivalu promovirati brandove „Izvorno hrvatsko" i „Hrvatska kvaliteta". Medijski pokrovitelji festivala su Novi list, La voce del popolo, Gastronaut.hr, vino.rs, svijetvina.hr, GetReport, fiuman.hr, rijecan.in, torpedo.media, crikva.hr.

U suradnji s Obrtničkom komorom Primorsko – goranske županije, Hrvatskom gospodarskom komorom Županijskom komorom Rijeka i Gastronaut.hr na festival će biti pozvano više od 2000 kvarnerskih ugostitelja, dok će Zagrebački GetReport na festival dovesti najznačajnije hrvatske eno – gastro novinare.



Nazad
 
 
 
 
back to top