InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Ponedjeljak, 27.05.2019 || Novi međunarodni uspjeh Vina Laguna na DWWA natjecanju u Londonu  |  51. Izložba vina kontinentalne Hrvatske  |  Valamar objavio rezultate natječaja „Tisuću dana na Jadranskom moru“  |  Najljepši piknik u gradu oduševio brojne poznate  |   Istria Wine & Walk: Vrhunski istarski vinari oduševili šetače   |  Najbolji voditelj bara na svijetu Declan McGurk otkrio tajnu uspjeha na konferenciji Coca-Cole HBC H  |  Najbolji voditelj bara na svijetu Declan McGurk otkrio tajnu uspjeha na konferenciji Coca-Cole HBC H  |  Otvorena jubilarna dvadeseta manifestacija Urbanovo!   |  Puklavec Family WInes s investicijom u sjevernoj Makedoniji ulazi na tržište crvenih vina  |  Vrgorac počastio Zagrepčane jagodama, pršutom i vinom  |  Booking.com najavio mogućnost boravka u ekskluzivno rekreiranom međunarodnom sjedištu Ljudi u crnom™  |  U čast mediteranskoj kulturi življenja  |  Otvoren bistro Pomeri  |  Valamar Riviera najbolji poslodavac u turizmu i sedmi najpoželjniji među hrvatskim kompanijama  |  Prvo regionalno latte art natjecanje  |  Vinski razgovori uz Borisa Violića  |  Tradicionalni Vrgorac u Zagrebu održava se 18. svibnja  |  Istarska vina oduševila svjetski poznatu sommelierku  |  Počinju Daruvarski dani piva  |  Valamar Riviera će dioničarima isplatiti dividendu u iznosu od 1 kune po dionici  |   ||
   

Hrvatska: Trs je naš

07.03.2019
"Trs je naš", slogan je 3. međunarodnog eno – gastro festivala WineRi 2019. koji će se održati 8. i 9. ožujka od 13:00 do 19:00 sati u Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja Rijeka, a najavljen je konferencijom za novinare.
 
 

Na ovogodišnjem festivalu predstavit će se 67 izlagača s više od 250 etiketa vina iz Hrvatske, Makedonije, Srbije i Slovenije, dok će Primorsko – goransku županiju predstavljati 18 izlagača. Među izlagačima će biti i 6 proizvođača rakija i likera, 6 proizvođača hrane (sireva, maslinovog ulja i suhomesnatih proizvoda), 2 proizvođača ukrasa od drva i recikliranog papira, 2 proizvođača kraft pive i 1 proizvođač čokolade te 50 vinara.
 
Festival ima i humanitarni karakter te će svi izlagači donirati svoje proizvode, koje će posjetitelji moći otkupiti za simboličnih 50,00 kuna što će se donirati pazinskoj udruzi "Hoću  mogu", za rad s djecom s posebnim potrebama.

U sklopu festivala održat će se 8 stručnih radionica a predstavit će se i UNESCO-om zaštićeni Zvončari i Bakarski baškot. Radionice Vođenje ljubavi vinom, Jarbola? Belica? Ča j' to?, Rosei Istre i Kvarnera, Vino i kino, Pjenušavi Kvarner, Vinski Indiana Jones i finalna En Primeur Žlahtine, koje će  voditi  stručnjaci  Filip Savić, Tomislav Pavlešić, Darko Lugarić, Jelena Bulum, Marija Vukelić i Ivica Dobrinčić. I ove se godine u organizaciju uključila Visoka poslovna škola PAR sa studenstskom praksom, PAR inkubatorom.

Petak, 8.3. će se od 20:00 sati centralni WTF (wine tasteing festival) party održati na botelu Marina, dok će se subotu 9.3. od 20:00 sati centralni WTF (wine tasteing festival) party održati u klubu Bačva.

Festivali partneri ovogodišnjeg WineRia su Vino s okusom soli Crikvenica, Salon pjenušavih vina Zagreb, Pink day Zagreb, WineOs Osijek i Grand Tasteing Beograd. Udruge koje podržavaju festival su Udruga Žlahtina, Udruga Belica, Udruga Jarbola, Udruga WOW i Udruga AHA a od ove godine festival podržava i Hrvatski konzulat Europskog vinskog viteškog reda te će na  festivalu biti  pripadnici toga reda.

Pokrovitelji festivala su Predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović, potpredsjednik Vlade Republike Hrvatske i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić, ministar turizma Republike Hrvatske Gari Cappelli i ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat. Pokrovitelji i sponzori festivala su Primorsko – goranska županija, Osječko – baranjska županija, Požeško – slavonska županija, Grad Rijeka, Turistička zajednica Kvarnera, Turistička zajednica grada Rijeke, Turistička zajednica Grada Crikvenice, Obrtnička komora Primorsko – goranske županije i Hrvatska gospodarska komora Županijska komora Rijeka koja će na  festivalu promovirati brandove „Izvorno hrvatsko" i „Hrvatska kvaliteta". Medijski pokrovitelji festivala su Novi list, La voce del popolo, Gastronaut.hr, vino.rs, svijetvina.hr, GetReport, fiuman.hr, rijecan.in, torpedo.media, crikva.hr.

U suradnji s Obrtničkom komorom Primorsko – goranske županije, Hrvatskom gospodarskom komorom Županijskom komorom Rijeka i Gastronaut.hr na festival će biti pozvano više od 2000 kvarnerskih ugostitelja, dok će Zagrebački GetReport na festival dovesti najznačajnije hrvatske eno – gastro novinare.



Nazad
 
 
 
 
back to top