InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Srijeda, 24.04.2019 || Vinski razgovori uz vinariju Hilić   |  Nova destinacija za snimanje pojedinih scena filmskog hita “The Hitman’s Wife’s Bodyguard”  |  Jagermeister predstavio Taste Remastered  |  Drugi Sweet Wine&Walk oduševio šetače  |  Grif Rauchbier novo osvježenje iz Grif mikropivovare  |  Okusite život na francuski način uz 1664 Blanc  |  Tomić Opolo Nobile 2018. kao najava proljetne sezone  |  Konferencija o golf turizmu pod nazivom „Aktualnosti u razvoju golf ponude u Hrvatskoj” održat će se  |  Slovenci s 5 zvjezdica "napali" Zagreb  |  Vinski razgovori uz vinariju Krolo   |  Homebrewing druženje u Pivani  |  U Rovinju počinje gourmet event posvećen autohtonim istarskim delicijama  |  Ususret dvadesetoj manifestaciji Urbanovo   |  Korta Katarina predstavila svoja nova vrhunska vina   |  Sedmi Weekend Bike & Gourmet Tour jedinstven je spoj biciklizma i dobre hrane  |   Sultan drinks uskoro na Oriental PARTYju by Beleza  |  Spreman je drugi Sweet Wine & Walk   |  Ledo Kuhaona u City Centru One East   |  David Skoko u društvu poznatih chefova i ove godine kuha za posjetitelje Oliveto i Half 8 restorana  |  Hotel Esplanade Zagreb okrunjen je titulom za najbolji Povijesni hotel godine   |   ||
   

Hrvatska: Vinski razgovori uz vinariju Krolo

08.04.2019
"Vinski razgovori s Tomislavom Stiplošekom" je svojevrsni talk show u kojem publika aktivno sudjeluje te tako sukreira tijek razgovora. Uz glavnu temu i gosta-komentatora, Stiplošek ugošćuje i vinara čija vina se kušaju uz razgovor i fine plate iz ponude Procaffea. Tu su, naravno, i ugodna iznenađenja...
 
 

Događaj dva puta mjesečno organizira G.E.T. - udruga za kulturu stola u suradnji sa zagrebačkom kavanom Procaffe u Tkalčićevoj ulici.
Ovog četvrtka je tako glavna tema bila "vino i društvene mreže" uz gošću komentatoricu Jelenu Bulum, organizatoricu popularnih vinskih događaja "Vino & Kino" i "Vinska faca poslije placa".

"Društvene mreže su postale neizostavni dio života, samim time i poslovanja. Prema vlastitom iskustvu, kada je riječ o vinskim događajima, puno je brži i efikasniji učinak reklama putem društvenih mreža, u odnosu na klasične medije", rekla je Jelena Bulum, ali i dodala: "Društvene mreže imaju svoja pravila. Treba svakom proizvodu ili lokaciji koja se reklamira pristupiti individualno, maksimalno mu se prilagoditi, jako dobro poznavati materiju koju prezentirate, kao i publiku s kojom komunicirate. Uz poštivanje svih ovih elementa, uspjeh neće izostati."

U obitelji Krolo, iz Dalmatinske zagore, uzgoj vinograda je tradicija stara preko 300 godina, ali Dražan Krolo je jedini potomak koji se odlučio i profesionalno baviti vinogradarstvom, prvenstveno iz ljubavi. Prva berba je bila je 2007. godine, a danas Krolo vina imaju prepoznatljivi okus i kvalitetu te desetke priznanja iz cijelog svijeta. U ponudi imaju vina od 5 sorti, a u vinariji, u Trilju, odlično razvijaju ponudu vinskog turizma.

Na "Vinskim razgovorima" vinariju su predstavili Dražan Krolo i prodajna predstavnica Fani Tomaš. Kušala su se vina: Rose  2018., Chardonnay 2018., Pošip 2018., Cuvée (Cabernet Sauvignon i Merlot)  2013. i 2015. i Crljenak 2016.

Reakcija publike bila je jako dobra; vina su ovdje definitivno doživjela uspjeh. No. tri vina su izdvojena kao posebna - Pošip, Cuvée iz 2013. i Kaštelanski Crljenak. 
Ipak, posebno treba izdvojiti Crljenak jer kao što kaže gospodin Krolo, Crljenak je prvo vino vinarije, a osim toga je autohtona sorta i to daje posebne mogućnosti u njegovoj prezentaciji.

U razgovoru s Dražanom Krolom, još se jednom pokazalo da je vinski turizam budućnost  hrvatskog vinarstva jer najbolja je prodaja ona na kućnom pragu - ili da citiramo g. Krolu: "Kad turisti dođu u vaš podrum, oni su vaši i tu nemate konkurenciju."

"Imaju odlično razrađene vinske ture", posebno je istaknuo Tomislav Stiplošek, voditelj projekta i predsjednik udruge G.E.T., kojoj je jedan od glavnih ciljeva razvoj vinskog turizma. 

"No trebalo bi raditi na produljenju sezone, ne samo u vinskom turizmu, nego općenito. Treba shvatiti da sezona traje maksimalno tri mjeseca, a od ta tri, onaj središnji je toliko vruć da turisti baš i nemaju veliku volju i želju za obilascima pa je u takvim uvjetima teško organizirati  vinske ture.", ukazao je Dražan Krolo na problem koji treba rješavati.
Uz degustaciju vina Krolo servirane su plate Procaffe s pršutom i sirom, a kako u konzumaciji ovih namirnica (uključujući vino) ne treba zanemariti unos vode u organizam, na stolu se našla i Nevra, visokokvalitetna prirodna izvorska voda, s izuzetno niskim udjelom natrija i magnezija.

Svaki "Vinski razgovori", uz zanimljive teme i degustacije koje pružaju jedinstven doživljaj, nekome iz publike donose dodatno iznenađenje. Ovaj put je netko od sudionika osvojio degustaciju u organizaciji zagrebačkog Wine bara i vinoteke  Bornstein, čiju bogatu vinsku kartu, s više od 150 različitih artikala hrvatskih i inozemnih proizvođača pića, upotpunjuje i ponuda menua sastavljenog od različitih vrsta tapasa, kreiranih od namirnica domaćih proizvođača.

Sljedeći "Vinski razgovori" održat će se već 18. travnja 2019. uz OPG Hilić s Pelješca i zanimljivim temama za komentiranje. Dodatne informacije potražite na web stranici www.get4u.hr ili Fb stranici G.E.T. Report, ili pak svratite u kavanu Procaffe, opustite se uz njihovu ponudu vina i finih zalogaja te se informirajte o nadolazećim vinskim i drugim zanimljivim gostovanjima.



Nazad
 
 
 
 
back to top