InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  HRVATSKA Petak, 20.09.2019 || Imperial Riviera zajedno s AZ mirovinskim fondovima i Valamarom kreće u novi ciklus razvoja i inve  |  Najava: MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365? KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |  Jägermeister najnovijom ekstenzijom pokazao svoj Scharf karakter  |  Grif Session IPA novo osvježenje iz Grif mikropivovare  |  Vinski razgovori uz vina Fuhtar   |  Najbolje od Srijema i Slavonije za sudionike Dana hrvatskog turizma  |  U najprestižnijem svjetskom izboru Zadar Cruise Port proglašen Lukom godine 2019.  |  Prvo izdanje 'Goložece di Orsera'  |   Dva Zlata s elitnih vinskih scena dodijeljena vinima Iločkih podruma!   |  Valamar osigurao slobodan dan svim roditeljima prvašića  |  METRO poziva startupove da se prijave na program METRO Xcel  |  Radenska Adriatic na sajmu Agra osvojila tri zlatne medalje  |  Projekt G.E.T. STARS počeo je dodjelom oznaka za šest moslavačkih vinarija.  |  Kvalitetnije brendiranje domaćih vina lijek protiv jeftinog uvoza  |  Tko u Europi najviše uživa u svježe mljevenoj kavi?  |  Krauthaker Zelenac Kutjevo Rosenberg 2018 – za sve one koji traže nešto novo u sljubljivanju hrane i  |  MOŽE LI HRVATSKI TURIZAM 365?: KREATIVA I NOVE TEHNOLOGIJE  |   Bolt Food od danas dostupan u Tallinnu  |  Najljepše razglednice Zagreba nastaju na Ljetu kod Matoša  |  Sve je lako uz Barcaffè Lattiato  |   ||
   

HEINZ MAJONEZA I SENF

Od lipnja 2017. tvrtka AWT je, kao ekskluzivni distributer Heinz proizvoda, hrvatskom tržištu predstavio Heinz Seriously Good  majonezu. Posebnost ove majoneze je u njenom okusu, koji dolazi od najkvalitetnijih sastojaka, poput kokošjih jaja iz slobodnog uzgoja, najkvalitetnijeg ulja i octa. Heinz Seriously majoneza dolazi u dva različita pakiranja 220 ml i 400 ml, te se može pronaći na policama slijedećih trgovačkih lanaca: Tommy, Ribola, Istarski Supermarketi, Victa…
 

Heinz Yellow Mustard je novi proizvod na hrvatskom tržištu. Ovi proizvodi su napravljeni od pažljivo izabranih vrsti gorušice, koja se uzgaja na poseban Heinz način, koji ove proizvode čine drugačijim od drugih proizvoda na tržištu. Karakteristika ovih proizvoda je u njihovom posebno izbalansiranom okusu koji je istovremeno nježan i kremast s laganom dozom gorčine karakteristične za senfove. Proizvod dolazi u dva okusa blagi i ljuti, te veličini od 220 ml. Proizvod se može naći na policama Metroa,Tommyja, Ribole, Istarskih Supermarketa…



 
Noviteti
 
 
 
back to top